– Ante Jelović, direktor prodaje Adria Regija, Adria Snack Company d.o.o.

Od samog početka poslovanja, narudžbe kupaca ili isporuke dobavljača zaprimali smo putem elektroničke pošte i/ili faks uređajem pri čemu su se često znali dešavati tehnički nedostaci u evidenciji narudžbi i/ili isporuka. Dodatno, takav način rada zahtijevao je značajan radno intenzivni učinak u vidu ručnog procesuiranja narudžbi, prepisivanja podataka u baze pri čemu je mogućnost pogreške bila na visokom nivou.

Samim time postojao je i rizik od prekoračenja ugovorenog roka isporuke prema kupcima na tržišta te terećenja za neisporuke naručenih proizvoda.

Prelaskom na Omnizonov sustav elektroničke razmjene dokumenata znatno smo unaprijedili cjelokupni proces te uklonili brojne nedostatke u postupku zaprimanja narudžbi. Podaci se više ne prepisuju ručno, već ih zaprimamo i razmjenjujemo online sučeljem. Optimizacija je vidljiva u svim fazama internih procesa te prilikom suradnje s kupcima, a u vidu narudžbi kupaca, pripreme dokumentacije za isporuku te fakturiranje prema kupcima.

Samim time postigli smo značajan napredak i optimizaciju procesa kroz bolju efikasnost, troškovnu učinkovitost te pravovremenost.