JE LI ELEKTRONIČKO POSLOVANJE PRAVI IZBOR ZA MENE?
Ako šaljete više od 200 računa mjesečno poštom, odmah ćete primijetiti uštedu elektroničkog poslovanja. Manje će se vremena trošiti na ispunjavanje računa, jer će ovakvi operativni poslovi postati jednostavniji i više će se uštedjeti na uredskim troškovima (poštarina, printanje i sl.).
JE LI ELEKTRONIČKI RAČUN (E-RAČUN) PRAVNO OBVEZUJUĆI?
Redok omogućuje izradu i razmjenu pravno obvezujućih elektroničkih računa (ovjerenih primjenjivim elektroničkim potpisom i vremenskim žigom). Naša procedura izrade i dostave elektroničkog računa u potpunosti je prilagođena zahtjevima "Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o porezu na dodanu vrijednost".(NN,89/11)
REDOK DIRECT CONNECT ILI REDOK WEB ACCESS?
Redok Direct Connect pristup namijenjen je tvrtkama na visokoj razini digitalizacije poslovnih procesa. Redok Direct Connect koristi automatizirane procese za stvaranje elektroničkih dokumenata u vašem poslovnom sustavu i njihovu isporuku Redokovom sustavu i vašem poslovnom partneru.
Redok Web pristup je namijenjen tvrtkama koje trenutno nisu na visokom stupnju digitalizacije (bez ERP sustava) te stoga nisu u mogućnosti koristiti Redok Direct Connect.
Redok Web ne zahtijeva nikakve promjene u Vašem postojećem sustavu i možete slobodno kreirati elektroničke dokumente.
KOJE VRSTE DOKUMENTA SE MOGU RAZMJENJIVATI?
Razmjena elektroničkih dokumenata obuhvaća sve vrste dokumenata koji se koriste u procesu nabave: narudžbenice, potvrde narudžbenice, otpremnice, potvrde, računi (odobrenje, terećenje, storno).
Vrsta elektroničkog dokumenta koji ćete razmjenjivati ovisi o dogovoru između Vas i Vašeg poslovnog partnera.
Ukoliko postoji potreba za razmjenom nekih drugih vrsta dokumenata, možemo Vam pomoći.
Slobodno nas kontaktirajte, a mi ćemo na zahtjev uključiti i druge vrste dokumenata.
S KIM SE MOGU DOKUMENTI RAZMJENJIVATI?
Razmjena elektroničkih dokumenata može se vršiti između bilo koja dva poslovna subjekta, od kojih je jedan u sustavu Redok. Za potpunu referentnu listu svih naših korisnika kontaktirajte nas na info@3.68.184.17.
ŠTO JE GLN?
Globalni lokacijski broj (GLN) je numerički kod koji identificira pravnu, funkcionalnu ili fizičku lokaciju u poslovnoj ili organizacijskoj strukturi. Globalni lokacijski brojevi mogu se koristiti za identifikaciju svega što ima ili bi moglo imati adresu. Na primjer: tvrtke, odjeli, prostorije, tvornice, police, točke isporuke ili EDI mrežne adrese.
TREBAM LI GLN?
Ako partner s kojim želite razmjenjivati elektroničke dokumente koristi GLN u svojim poslovnim sustavima, trebate ga koristiti i u elektroničkoj razmjeni dokumenata.
KOJI SU TEHNIČKI PREDUVJETI ZA ULAZAK U SUSTAV?
Tehnički preduvjeti ovise o vrsti pristupa za koji ste se odlučili: ako ste se odlučili za Redok Web pristup, potrebno Vam je samo računalo, internetski preglednik i internetska veza.
Ako ste se odlučili za Redok Direct Connect pristup, trebate definirati vrstu veze i format elektroničkog dokumenta koji ćete koristiti u razmjeni. Za sva dodatna pitanja obratite nam se putem telefona +385 1 4091 288 ili e-maila info@3.68.184.17.
KAKAV JE POSTUPAK IMPLEMENTACIJE?
Nakon što ste odabrali partnera s kojim ćete razmjenjivati elektroničke dokumente, način pristupa Redok sustavu (Redok Direct Connect ili Redok Web) te definirali format i način razmjene, spremni ste za početak testnog razdoblja.
U testnom razdoblju provjerava se valjanost strukture elektroničkog dokumenta i unesenih podataka. U svrhu testiranja, elektroničke dokumente potrebno je izraditi na temelju njihovih papirnatih kopija. Provjerom strukture i usporedbom s papirnatim dokumentom možemo potvrditi valjanost elektroničkog dokumenta.
KOLIKO DUGO TRAJE IMPLEMENTACIJA?
Iniciranje novog korisnika u elektroničku razmjenu dokumenata obično traje od 3 dana (za Redok Web) do 3 tjedna (za Redok Direct Connect).
KAKO DOBITI ELEKTRONIČKI POTPIS?
Za korištenje e-potpisa potrebno je pribaviti certifikat od priznatog izdavatelja (ovisno o zemlji u kojoj poslujete). Redok će Vam rado pomoći u implementaciji elektroničkog potpisivanja, kako bi svi Vaši elektronički dokumenti bili potvrđeni identitetom potpisnika.
POHRANJUJETE LI E-DOKUMENTE I MOGU LI IM PRISTUPITI U BILO KOJE VRIJEME?
Svi razmijenjeni dokumenti pohranjuju se prema najvišim sigurnosnim standardima u našem podatkovnom centru i mogu Vam se dostaviti elektroničkim putem po Vašem izboru.
Danas je dobar dan za promjenu
Otkako su se pojavili, elektronički potpisi promijenili su način potpisivanja dokumenata i unaprijedili naš radni život.